info

fb-icon
Drukarnia SIEDEM Facebook
Drukarnia Siedem cennik DTF

Polityka prywatności

Postanowienia ogólne

Niniejsza Polityka prywatności określa zasady gromadzenia, przetwarzania i wykorzystywania danych osobowych pozyskanych od Państwa przez drukarnie internetową SIEDEM prowadzoną pod adresem https://drukarniasiedem.pl przez Studio SIEDEM, 82-500 Kwidzyn, ul. Krasickiego 20A, NIP: 744-105-50-34 (Ewidencja działalności gospodarczej prowadzonej przez Urząd Miejski w Kwidzynie pod numerem 9424).

Bezpieczeństwo danych

W trosce o bezpieczeństwo danych naszych klientów w trakcie dokonywania zakupów na naszym portalu z uwzględnieniem prawa do ochrony prywatności, oraz zgodnie z wymaganiami Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych, jak również innych powszechnie obowiązujących przepisów prawa dotyczących ochrony danych osobowych, gromadzimy tylko niezbędne minimum informacji potrzebnych do realizacji zamówień. Przesyłanie informacji w zakresie Twoich danych osobowych, które podajesz na naszych stronach odbywa się pomiędzy naszym serwerem a Twoim komputerem z użyciem protokołu bezpieczeństwa SSL (Secure Socjet Layer). Administratorzy naszego systemu stale sprawują kontrolę i regularnie ulepszają masze zabezpieczenia. Wszystkie operacje płatności elektronicznych są wykonywane za pośrednictwem bezpiecznego szyfrowanego połączenia zgodnie z polityką prywatności serwisu PayU. Pomimo podejmowanych przez nas wszelkich działań, nie możesz zapomnieć o zasadach bezpieczeństwa, a w szczególności o zachowaniu w poufności loginu i hasła do portalu i nieudostępnianiu tych danych osobom trzecim. W celu uniemożliwienia korzystania z Twojego konta osobom nieuprawnionym dobrą praktyką jest wylogowanie się po zakończeniu korzystania z portalu.

Jakie dane zbieramy?

W trakcie zakładania konta na portalu drukarniasiedem.pl prosimy Ciebie przede wszystkim o określenie osobowości prawnej (formy działalności), podanie imienia i nazwiska, numeru telefonu oraz podanie adresu e-mail i hasła, którymi będziesz posługiwał się podczas logowania. Na dalszym etapie musisz także uzupełnić dane księgowe oraz podać przynajmniej jeden adres dostawy (adres dostawy podany jako pierwszy jest adresem domyślnym dla konta i można go zmienić wyłącznie kontaktując się z nami telefonicznie bądź mailowo) Podanie powyższych danych jest dobrowolne ale niezbędne do celów realizacji zamówienia za pośrednictwem naszego portalu.

Jak wykorzystujemy Twoje dane?

Przekazane przez Ciebie dane osobowe wykorzystujemy w celu realizacji składanych przeze Ciebie zamówień. W tym samym celu podane dane osobowe mogą być przekazywane podwykonawcom – drukarniom, podmiotom świadczącym usługi pocztowe i kurierskie, świadczącym usługi wspierające system sprzedaży oraz operatorom transakcji płatniczych. Chcemy abyś był świadomy celu podawania swoich danych osobowych, dlatego też w trakcie procesu rejestracji prosimy o udzielenie zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów realizacji zamówień, co stanowi podstawę prawną ich przetwarzania. Nie wyrażenie tej zgodny uniemożliwia założenie konta na naszym portalu co w konsekwencji pozbawia Cię możliwości składania zamówień w naszej drukarni.

Przetwarzanie Twoich danych w celach marketingowych odbywać się będzie wyłącznie po wyrażeniu zgody na takie działania w trakcie procesu rejestracji, czy też później w zakładce ‘moje konto’. Nie wyrażenie tej zgody nie blokuje żadnych możliwości na naszym portalu. Dzięki tej zgodzie będziesz mógł otrzymywać newslettery i informacje o aktualnych promocjach, rabatach i konkursach organizowanych przez administratora. Dane, co do których wyrażona została zgoda na ich przetwarzanie w celach marketingowych, mogą być przekazywane podmiotom trzecim, które jako podwykonawcy świadczą usługi marketingowe dla portalu drukarniasiedem.pl. Dla wyjaśnienia – dane te nie będą sprzedawane czy przekazywane osobom trzecim w celu organizowania przez nich własnych akcji marketingowych, a jedynie współpracującym z nami podmiotom, które wspierają nas w działaniach marketingowych, na przykład wysyłają oferty promocyjne w naszym imieniu. Okresem przechowywania danych jest okres posiadania aktywnego konta użytkownika. W przypadku jego usunięcia wykreślamy wszelkie dostarczone przez Ciebie dane z naszych baz. Dane dostarczone nam przez użytkownika w korespondencji wykorzystujemy tylko i wyłącznie w celu udzielenia odpowiedzi na zadane pytania – dane te nie są przez nas gromadzone. Informacje handlowe przekazywane drogą elektroniczną (e-mail) będą wyłącznie w przypadku, gdy wyraziłeś zgodę na ich otrzymywanie w takiej formie. W każdej chwili możesz odwołać wyrażoną zgodę w zakładce „moje konto”.

Twoje Prawa

Podanie Twoich danych osobowych jest dobrowolne, lecz jest niezbędne do założenia konta oraz składania zamówień. Wyrażenie zgody na przetwarzanie danych osobowych w celach marketingowych jest całkowicie dobrowolne, lecz bez jej udzielenia nie będziemy mogli przekazywać Tobie kodów rabatowych w ramach akcji promocyjnych! Klientowi przysługuje prawo dostępu do treści danych osobowych oraz ich sprostowania, usunięcia, ograniczenia przetwarzania, a także prawo sprzeciwu, zażądania zaprzestania przetwarzania i przenoszenia danych, jak również prawo do cofnięcia zgody na przetwarzanie danych w dowolnym momencie oraz prawo do wniesienia skargi do organu nadzorczego – Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych.

Dane zbierane automatycznie

Zbierane automatycznie dane (tzw. pliki cookies) mogą zostać wykorzystane do personalizacji zawartości naszych stron i analizy zachowań użytkowników, jednak w tym zakresie nie są przetwarzane żadne dane, które pozwalają konkretnie zidentyfikować Klienta. Dane te używane są przez narzędzie Google Analytics w celu dostosowania naszej strony internetowej do potrzeb Klientów i przechowywane są przez okres 50 miesięcy. Podczas każdego pobytu na naszym portalu automatycznie zbierane są dane dotyczące Twojej wizyty: adres IP, nazwa domeny, typ systemu operacyjnego itp. Automatycznie pobierane są również dane zawarte w plikach tekstowych cookies, które identyfikują Twoją przeglądarkę w momencie korzystania z naszej strony. Dane te wykorzystywane są w strukturze odseparowanej od jakichkolwiek innych danych i nie posiadamy możliwości ich połączenia np. z kontem użytkownika, ale pozwalają nam na personalizację stron i ofert. W każdej chwili możesz zablokować instalowanie plików cookies lub usunąć wcześniejsze, wykorzystując stosowne opcje Twojej przeglądarki internetowej.

Istnieje możliwość skonfigurowania Twojej przeglądarki internetowej, która spowoduje, że całkowicie zostanie wyłączona opcja przechowywania plików cookies na twardym dysku Twojego komputera. Pamiętaj jednak, że efektem takiej zmiany może być utrata możliwości korzystania z niektórych zasobów serwisu. Poniżej przedstawiamy szczegółową instrukcje jak wyłączyć możliwość przechowywania cookies w najbardziej popularnych przeglądarkach internetowych.

W przypadku braku instrukcji dla Twojej przeglądarki zalecamy wyszukanie pomocy na stronie producenta.

 

Inne/pozostałe informacje

W ramach portalu https://drukarniasiedem.pl mogą okresowo pojawiać się linki do innych witryn. Takie strony działają niezależnie od portalu i nie są w żaden sposób przez nas nadzorowane. Strony te mogą posiadać własne polityki dotyczące prywatności, z którymi zalecamy zapoznać się ponieważ nie ponosimy odpowiedzialności za zasady postępowania z danymi w ramach tych stron.

Inspektor ochrony danych

Z dniem 25 maja 2018 r. został ustanowiony Inspektor Ochrony Danych, z którym możesz kontaktować się w każdej sprawie dotyczących ochrony danych osobowych, także w sprawie realizowania Twoich uprawnień związanych z danymi osobowymi. Z naszym inspektorem ochrony danych osobowych możesz kontaktować się pod adresem mailowym: iod@drukarniasiedem.pl.